Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 7, 2012
Image Size
3.2 KB
Resolution
50×50
Thumb

Stats

Views
131
Favourites
7 (who?)
Comments
12
Downloads
1
×

bubbIies has limited the viewing of this artwork
to members of the deviantART community only.

You can log in or become a member for FREE!

:3 I couldn't help it. And did yall really think I was gonna animate this? XD Pff nah that would take forever. rofl

Original emote by `liquify :love:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

This emote is big enough for a plz account. I'm not going to make one, BUT if you feel that this really should be made into a plz account, I may just do it. :3 In order to get this to a plz account, I need at least 10+ people to say they want it to be one. ;) But for now feel free to use the thumb! ;D

This piece is ONLY to be used on deviantART, but is not to be re-uploaded, claimed as your own, or anything else unlawful with this piece. (c) Bubbles21500

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Have fun yall! :happybounce: All comments, favs, etc are greatly appreciated. :love:
Add a Comment:
 
:iconsara-satellite:
sara-satellite Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Photographer
:aww: Aww, the little hands are hearts!
Reply
:iconbubbiies:
bubbIies Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
:giggle: I'm glad you like it! :meow: Actually, ya know, I didn't intend for them to be the hands but...they do! :lol: :love:
Reply
:iconsara-satellite:
sara-satellite Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Photographer
Happy accident? I think it really gives off the love vibe. :nod:
Reply
:iconbubbiies:
bubbIies Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
:giggle:
Reply
:iconsnowsniffer:
SnowSniffer Featured By Owner Dec 29, 2012
:iconlawooplz:Hello, this has been featured here: [link] Have a wonderful day! :icondummywooplz:
Reply
:iconbubbiies:
bubbIies Featured By Owner Dec 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank ya so much Snowy! :la:
Reply
:iconfalling-warrior:
Falling-Warrior Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
:| animate it
It's so cute!
Reply
:iconbubbiies:
bubbIies Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
:giggle: I might...
Thank you Starry! :love:
Reply
:iconfalling-warrior:
Falling-Warrior Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Your welcome!
Reply
:iconchocolatebarrelracer:
ChocolateBarrelRacer Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist General Artist
teehee I LOVE it. :iconluvluvplz: <I love this heart lol. :love: XD
Reply
Add a Comment: